Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
27 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
674,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
674,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 362,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
3 362,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 25.98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
5 065,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
5 065,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
2 498,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
2 498,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
786,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
786,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 17.86
Średnica zewnętrzna [mm]: 273
Rozwiń więcej danych
3 303,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
3 303,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
716,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
716,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
514,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
514,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
482,04
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
482,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
416,75
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
416,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20.1 x 22.5 - 20n
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
324,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
324,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 6.64
Rozwiń więcej danych
618,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
618,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: X 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
710,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
710,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
621,85
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
621,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
471,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
471,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
623,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
623,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
709,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
709,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
1 082,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 082,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
581,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
581,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 101,92
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
1 101,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI TUCSON III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI TUCSON III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI TUCSON III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.