22 produktów
Wybierz auto
0339623339700
Średnica [mm]: 230
680,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
680,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0559OYO
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
2 498,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
2 498,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL855302
Ciężar [kg]: 25.98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
5 078,36
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
5 078,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951462
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
786,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
786,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL855101
Ciężar [kg]: 17.86
Średnica zewnętrzna [mm]: 273
Rozwiń więcej danych
3 303,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
3 303,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
482,04
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
482,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKY135R
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
1 082,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
1 082,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0554OYO
514,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
514,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0553OYO
716,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
716,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
448,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
448,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW963106
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
621,85
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
621,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1553
Profil piasty: X 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
710,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
710,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKY135R
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
850,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
850,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100484
Profil piasty: 20.1 x 22.5 - 20n
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
324,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
324,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKY139R
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
623,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
623,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954427
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20x22,5-20n
Rozwiń więcej danych
390,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
390,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624404409
Średnica [mm]: 235
1 093,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
1 093,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
473,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
473,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624404809
Średnica [mm]: 240
797,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
797,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624403309
Średnica [mm]: 235
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
771,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
771,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI TUCSON III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI TUCSON III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI TUCSON III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.