5 produktów
Wybierz auto
FASFT68204
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
118,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360319030098
Średnica [mm]: 26
319,40
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
319,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT68055
Masa [g]: 340
95,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460154
113,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 28.6
System hamulcowy: Bendix-bosch
27,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie RENAULT. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.