7 produktów
Wybierz auto
0493ADC43306
Ciężar [kg]: 0.386
Zdjęcie producenta: 1
97,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40S0507JPN
Wysokość [mm]: 34
Średnica wewnętrzna [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
64,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3620
107,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADS73306
Ciężar [kg]: 0.376
Zdjęcie producenta: 1
92,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500041610
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.