Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

125,44

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

125,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.376

Zdjęcie producenta: 1

93,23

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

93,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

208,20

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

208,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Masa [g]: 344

Szerokość 1 [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,48

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

93,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

78,87

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

78,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.068

Średnica zewnętrzna [mm]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,44

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

47,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.386

Zdjęcie producenta: 1

93,33

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

93,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Łożysko oporowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC?

Producent samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.