7 produktów
Wybierz auto
Producenci
143,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43399
Ciężar [kg]: 0.068
Średnica zewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
47,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500041610
76,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
76,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3620
105,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43306
Ciężar [kg]: 0.386
Zdjęcie producenta: 1
97,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADS73306
Ciężar [kg]: 0.376
Zdjęcie producenta: 1
90,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.