Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 23

Średnica [mm]: 225

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,80

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

287,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 23

Profil piasty: 26,14 x 23,16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

394,34

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

394,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,71

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

374,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 23

Ciężar [kg]: 6.85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,53

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

316,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 12.17

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

692,36

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

692,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Sprzęgło do samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC?

W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO CLASSIC ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.