7 produktów
Wybierz auto
ASH8505503
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Otwór - śr. 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
79,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43635
Ciężar [kg]: 0.81
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
126,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
126,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30099
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
83,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
83,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS5512
Średnica 1 [mm]: 19.05
101,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
101,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY503
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Otwór - śr. 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80201
Ograniczenia producenta: Aisin
Średnica [mm]: 19.1
Rozwiń więcej danych
45,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
45,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD192
Ograniczenia producenta: Aisin
Średnica [mm]: 19
62,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
62,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.