Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Gwint wewnętrzny [mm]: 9

Otwór - śr. 1 [mm]: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,88

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

78,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Otwór o śr [mm]: 19

Wymiar gwintu: 10 x 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,69

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

82,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Aisin

Średnica [mm]: 19.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,34

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

45,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Gwint wewnętrzny [mm]: 9

Otwór - śr. 1 [mm]: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,64

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

85,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Aisin

Średnica [mm]: 19

61,74

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

61,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.81

Materiał: Żeliwo szare

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,91

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

124,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Siłownik sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.