Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do VW GOLF I

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Parametr: KZI-00
43,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 5-biegowa
29,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
89,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 5-biegowa
36,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów
26,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 5-biegowa
38,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 24, Ciężar [kg]: 0.048, Materiał: tworzywo sztuczne, metal, średnica zewnętrzn...
36,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.148, Wersja: KM Germany 069 0446, Zdjęcie producenta: 1
62,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów
26,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 18.5, Ciężar [kg]: 0.043, Parametr: KZI-00Y, Materiał: tworzywo sztuczne, metal,...
36,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Łożysko oporowe w samochodzie VW GOLF I – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie VW GOLF I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

VW GOLF I – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie VW GOLF I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie VW GOLF I?

Producent samochodu VW GOLF I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.