Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Przewody, tuleje prowadzące, uszczelniacze sprzęgła do VW GOLF I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zestaw uszczelniacza wałka sprzęgła CORTECO 19134564

Darmowa dostawa od 99 zł

Zestaw uszczelniacza wałka sprzęgła CORTECO 19134564

COR19134564

Wersja: ..

184,24

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

184,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza zwalniająca, sprzęgło VIKA 31410002901

Darmowa dostawa od 99 zł

Tarcza zwalniająca, sprzęgło VIKA 31410002901

VIJ31410002901

43,84

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

43,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko, dzwignia sprzęgła 3RG 24722

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko, dzwignia sprzęgła 3RG 24722

3RG24722

25,49

zł/szt.

Kraków: wt. 08.07

U ciebie: wt. 08.07

25,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF I

Przewód sprzęgła w samochodzie VW GOLF I

W samochodzie VW GOLF I zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie VW GOLF I zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.

VW GOLF I – objawy zużycia i awarii przewodów sprzęgła

W samochodzie VW GOLF I uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.

Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie VW GOLF I zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.