52 produktów
Wybierz auto
040112266
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
94,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
94,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
37,48
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
37,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
62,60
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
62,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND273
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
218,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
218,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,89
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
108,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1330600100
Średnica [mm]: 19.05
116,95
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
116,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550023
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
91,92
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30380
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
145,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
145,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2572
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
132,64
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND283
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
195,93
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
195,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF17751
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
86,06
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
86,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM104
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
98,42
zł/szt.
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
98,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK511083810
238,63
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
238,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80754
Otwór o śr [mm]: 19
164,64
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
164,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC50024
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
176,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
176,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC50023
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
178,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
178,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550084
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
99,53
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
99,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550273
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
290,48
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
290,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
181,63
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
181,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND274
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
181,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
181,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ KLASA E jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.