48 produktów
Wybierz auto
040112266
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
97,43
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
97,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
38,14
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
38,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
61,57
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
61,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,57
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
73,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND283
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
200,73
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
200,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600750
234,58
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
234,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550023
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
93,65
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
93,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41804X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
98,33
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
98,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC50026
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
199,58
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
199,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550273
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
296,68
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
296,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
112,11
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
112,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,86
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
82,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30094
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
148,24
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
148,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874315
Ciężar [kg]: 0.152
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
199,00
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
199,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41908
Strona zabudowy: Z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
150,06
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
150,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF17751
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2572
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
136,74
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
136,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30380
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80381
Średnica tłoka cylindra: 19.05
187,00
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
187,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284605046
209,72
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
209,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ KLASA E jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.