17 produktów
Wybierz auto
040112266
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
94,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
37,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550023
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
91,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486043
Średnica tłoka cylindra: 19
129,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210121420001
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
88,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1330600200
Ograniczenia producenta: Ate
Otwór o śr [mm]: 19.05
93,43
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
93,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
34,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM104
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
98,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
98,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
179,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,61
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF17751
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
86,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241917033
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
173,98
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
173,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP400747
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica tłoka cylindra: 19.05
65,42
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
65,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41804X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
97,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C50004
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
104,26
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
104,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241909153
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
167,21
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
167,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654017
145,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ KLASA E W210 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.