14 produktów
Wybierz auto
JPN80S3007JPN
87,96
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
87,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
41,67
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
41,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6283600122
164,03
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
164,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6283605021
617,57
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
617,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500580MZ6
Ciężar [kg]: 0.335
Ilość: 1
94,54
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
94,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL3102522
Otwór o śr [mm]: 22.22
Materiał: Tworzywo sztuczne
592,64
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
592,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN80S3009JPN
Średnica wewnętrzna [mm]: 19
93,46
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
93,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8503308
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
66,11
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
66,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71378
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
110,76
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
110,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJA119
Średnica [mm]: 19.05
159,90
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
159,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,02
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY308
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
73,05
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
73,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53627
Ciężar [kg]: 0.4
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
93,64
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
93,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874795
Ciężar [kg]: 0.374
Otwór o śr [mm]: 22.22
Rozwiń więcej danych
643,91
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
643,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 6 II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.