Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO SPORT II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Gwint wewnętrzny [mm]: 9, Ilość otworów gwintowanych: 1, otwór - śr. 1 [mm]: 21, Rozstaw śrub...
61,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.53
124,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint wewnętrzny [mm]: 9, Ilość otworów gwintowanych: 1, otwór - śr. 1 [mm]: 21, Rozstaw śrub...
70,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,64, Materiał: Żeliwo szare, Rozmiar gw...
99,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.602, Materiał: Żeliwo szare, średnica wewnętrzna [mm]: 20.6, Zdjęcie producent...
329,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Siłownik sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

MITSUBISHI PAJERO SPORT II – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.