9 produktów
Wybierz auto
Producenci
JAV85243
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
81,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
81,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJF131
Średnica [mm]: 20.6
53,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
53,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71704X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
71,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCRT005
Średnica [mm]: 20.6
105,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8502243
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
68,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8502224
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
0426CY243
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
75,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT33601
Ciężar [kg]: 0.55
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
77,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
77,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT33638
Ciężar [kg]: 0.34
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
83,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA VI. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA VI oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA VI zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA CELICA VI, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.