7 produktów
Wybierz auto
190,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
190,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME23028
Otwór o śr [mm]: 32
Materiał: Aluminium
221,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30244
Otwór o śr [mm]: 32
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
180,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT62478
198,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22230
91,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510020710
500,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
500,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339510009310
243,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu FIAT DUCATO II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu FIAT DUCATO II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie FIAT DUCATO II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.