Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
54 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
363,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
363,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 5.29
Wersja: Km germany 069 1165
Rozwiń więcej danych
241,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
647,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
647,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.752
Rozwiń więcej danych
437,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,15 x 21,51
Rozwiń więcej danych
323,09
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
323,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 7.6436
Rozwiń więcej danych
619,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
619,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,4x24 - 21n
Rozwiń więcej danych
439,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
611,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
611,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
311,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3x20,7-18n
Średnica [mm]: 228
256,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3x24,2 - 21n
Średnica [mm]: 240
390,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3x24 - 21n
Średnica [mm]: 228
390,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.338
Rozwiń więcej danych
452,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
452,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.25
Rozwiń więcej danych
641,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
641,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
357,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,4x24 - 21n
Średnica [mm]: 228
290,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,147 x 21,506
Rozwiń więcej danych
579,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
579,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
374,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
241,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 235
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
589,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
589,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT DUCATO II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT DUCATO II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT DUCATO II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT DUCATO II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT DUCATO II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.