11 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350810123
Ciężar [kg]: 0.42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
187,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
187,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
51,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze sprężyną
47,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
47,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCSCEVW02
Ograniczenia producenta: Luk
Materiał: Metal
206,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
206,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,38
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
64,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22713
46,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
46,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183603
Ciężar [kg]: 0.549
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
244,89
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
244,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109642
50,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP330012
Ciężar [kg]: 0.52
Zdjęcie producenta: 1
62,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
62,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSLAU001
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
45,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
45,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339514002210
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tuleją prowadzącą, z dźwignią wysprzęglika, z łożyskiem oporowym
94,75
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
94,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu VW POLO VI zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu VW POLO VI powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie VW POLO VI można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.