6 produktów
Wybierz auto
ABS42026
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
91,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL804794
Ciężar [kg]: 0.22
168,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL804795
Ciężar [kg]: 0.22
324,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMM30220
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
101,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSWVW002
83,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6283600590
131,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie VW POLO VI. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie VW POLO VI oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie VW POLO VI zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu VW POLO VI, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.