95 produktów
Wybierz auto
0516112693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
377,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
377,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
483,33
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
483,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951775
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,01x23,05x23n
Rozwiń więcej danych
769,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
769,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951979
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,06x26,07-23n
Rozwiń więcej danych
800,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
800,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
429,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
510,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
510,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990216
Średnica [mm]: 240
1 005,70
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
1 005,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT16941055
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
745,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
745,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1602024
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
530,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
530,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC154
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
760,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
760,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1691062
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
695,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
695,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990530
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 492,38
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
1 492,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990529
Średnica [mm]: 260
Alternatywny zestaw naprawczy: 3000 950 727
Rozwiń więcej danych
1 219,57
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
1 219,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950727
Średnica [mm]: 260
1 085,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
1 085,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950740
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
711,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
711,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950745
Profil piasty: 23,1x26,2-23n
Średnica [mm]: 270
1 793,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
1 793,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADF123030
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.838
Rozwiń więcej danych
663,06
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
663,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951984
Średnica [mm]: 250
939,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
939,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2676
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.2 x 23.2
Rozwiń więcej danych
539,90
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
539,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951919
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
631,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
631,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.