96 produktów
Wybierz auto
0516112693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
374,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,49
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
307,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1326
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 215
795,66
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
795,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
751,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
751,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832777
Ciężar [kg]: 7.59
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
1 093,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
1 093,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828509
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,2 x 26,2
Rozwiń więcej danych
607,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
607,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950745
Profil piasty: 23,1x26,2-23n
Średnica [mm]: 270
1 794,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 794,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951984
Średnica [mm]: 250
930,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
930,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834521
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 25,9 x 22,9
Rozwiń więcej danych
1 046,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 046,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950727
Średnica [mm]: 260
1 058,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
1 058,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350845060
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 25,9 x 22,9
Rozwiń więcej danych
1 610,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 610,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1691062
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
667,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
667,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
857,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
857,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601112
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
1 920,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 920,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990262
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,06x26,07-23n
Rozwiń więcej danych
990,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
990,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990515
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 797,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
1 797,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300070
Dla numeru oe: 1 710 480 s1
Ilość zębów: 23
Rozwiń więcej danych
783,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
783,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990517
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
1 007,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 007,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300071
Dla numeru oe: 1 710 480
Ilość zębów: 23
Rozwiń więcej danych
613,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
613,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.