37 produktów
Wybierz auto
317,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
317,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5025OYO
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
674,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
674,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2005133
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
416,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
416,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205568
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
402,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
402,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
558,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
558,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
791,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
791,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
864,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
864,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627304209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
912,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
912,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
470,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
470,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
247,33
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
247,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK6710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.1 x 23
Rozwiń więcej danych
580,60
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
580,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2113
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
1 117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,17
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
491,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
368,98
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
368,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM119R
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 317,57
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
1 317,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
357,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
357,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
332,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950771
Średnica [mm]: 270
1 079,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
1 079,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI L200 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI L200 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI L200 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI L200 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI L200 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.