7 produktów
Wybierz auto
0350826279
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19,14 x 17
Rozwiń więcej danych
274,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619301360
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
306,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2008003
Ilość zębów: 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
237,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
276,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
276,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
318,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
318,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9055
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
300,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
300,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZK2009
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
295,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU JUSTY III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU JUSTY III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU JUSTY III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.