28 produktów
Wybierz auto
0339624351733
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
797,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
797,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835159
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,3
Rozwiń więcej danych
1 062,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 062,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
592,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
592,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
731,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
731,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624378309
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 012,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 012,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
446,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1781017
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 26.6x28.9
Rozwiń więcej danych
669,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
669,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1247
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
334,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL844114
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,2 x 20,3
Rozwiń więcej danych
880,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
880,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011901
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950723
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 240
1 385,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 385,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990627
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 095,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 095,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970065
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 240
899,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
899,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601157
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 711,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 711,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300012
Dla numeru oe: 03l 141 015 b
Ilość zębów: 26
Rozwiń więcej danych
526,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
526,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK31473901
380,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
380,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624401133
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
891,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
891,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
630,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
630,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300169
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 5.77
Rozwiń więcej danych
654,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
654,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 533,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 533,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.