Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do MAZDA 3 I

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M12x1,5, Rezystancja [Ohm]: 280, 2080, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Kolor: zielo...
32,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, średnic...
28,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Kolor: zielony, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
33,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
31,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
24,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
33,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
35,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.023, Kolor: szary, Ilość: 1, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
30,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 5072891, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Ilość biegunów: 2, Ksz...
27,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 8.5, średnica zewnętrzna [mm]: 25.5, Ilość biegunów: 2, średnica o...
22,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.018, Kolor: zielony, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
30,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06, Gwint zewn. [mm]: M12, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
31,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 20 mm
28,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: szary
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
34,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, średnica obudowy [mm]: 20, Kolor obudowy: zielony
33,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: szary
54,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1 [mm]: 25.4, Specyfikacje asortymentowa: wcisnięty, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Rodzaj...
41,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – MAZDA 3 I

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MAZDA 3 I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie MAZDA 3 I – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 3 I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

MAZDA 3 I – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 3 I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.