33 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830324
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10468
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873324
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0901108
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP207109
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT358058221
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040137083
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3074
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210418
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293100500
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2586
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720322
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080013
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080040
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY6148210003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY6148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720642
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie OPEL INSIGNIA A kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie OPEL INSIGNIA A nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie OPEL INSIGNIA A są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.