87 produktów
Wybierz auto
MEY16148210014
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
25,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
36,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 61
Wymiar gwintu: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
15,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009309551
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Ilość połączeń: 4
56,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
49,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Punkt włączania [°c]: 120
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
28,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009107131
Gwint zewn. [mm]: 12
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
55,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
27,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
27,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1.5
45,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009309161
Rezystancja [ohm]: 600, 5000
Zakres temperatury [°c]: 25, 80
Rozwiń więcej danych
35,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140148100000
Wymiar gwintu: M12 x 1,5
Punkt włączania [°c]: 40, 80, 100
Rozwiń więcej danych
30,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość biegunów: 4
75,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12 x 1,5
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
17,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 51
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
20,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
50,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
20,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
20,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042116148990011
Wymiar gwintu: --
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
44,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
25,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
25,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT CLIO II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT CLIO II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT CLIO II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.