121 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
8,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 679
124,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
124,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 208
31,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.6
Masa [g]: 600
66,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
30,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
126,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.96
Rozwiń więcej danych
132,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
132,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
75,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
31,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
130,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
110,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
110,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420364
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
180,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
180,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61469
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
11,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61470
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
104,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
104,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61682
Strona zabudowy: Na dole
48,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV287
65,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.01
Rozwiń więcej danych
144,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 33
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 244
Rozwiń więcej danych
33,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404192
Dla numeru oe: 7700430448
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
40,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.