Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do RENAULT CLIO II

101 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wylot, Masa [g]: 679
124,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Masa [g]: 208
31,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7700834895, Strona zabudowy: na dole, Masa [g]: 1031
130,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.41, Masa [g]: 410
41,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.28, Masa [g]: 280
30,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7700847054, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łącząc...
47,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200147892, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączące...
21,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
147,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7700834887, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łącz�...
73,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7700834882, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łącząc...
54,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
48,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180650

MAXGEAR 18-0650

Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
16,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
30,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
50,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TOP702294

TOPRAN 702 294

dla numeru OE: 7700 111 985, Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
21,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Masa [g]: 582
60,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.44, Masa [g]: 440
75,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 1.08, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej c...
101,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT CLIO II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach RENAULT CLIO II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO II

Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.