114 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
8,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 208
30,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
30,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 679
121,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
121,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 54
Rozwiń więcej danych
16,32
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
16,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
130,85
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
25,13
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
25,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
29,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
29,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404192
Dla numeru oe: 7700430448
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
40,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
40,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053107
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
62,45
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
62,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85629
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
11,06
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
11,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61680
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
26,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
26,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052709
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,24
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
32,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054633
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
276,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
276,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV43SKV748
Ciężar [kg]: 0.16
27,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
27,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 353
56,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
56,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 169
36,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
36,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052942
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
69,24
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61471
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
91,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
91,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
127,81
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
127,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180483
Dla numeru oe: 7700834882
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
54,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.