116 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 208
31,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
31,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 679
123,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
123,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404192
Dla numeru oe: 7700430448
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
43,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
43,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180650
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
16,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
16,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61683
21,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
21,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61681
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
15,73
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
15,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
16,87
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
16,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.457
Ilość otworów: 6
Rozwiń więcej danych
58,78
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99702
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
39,60
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
39,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
30,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
178,96
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
178,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61471
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
98,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
98,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG82689
37,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
37,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
44,37
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
44,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.96
Rozwiń więcej danych
123,11
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
123,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
27,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
27,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
74,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
123,81
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.