9 produktów
Wybierz auto
PIE710103020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
331,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
331,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2221103
Napięcie [v]: 48
Dla numeru oe: 2123327
Rozwiń więcej danych
326,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
326,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2221127
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
484,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
484,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF390035
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
225,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338704559070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
309,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710102090
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
134,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPZFR001
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
139,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
139,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338704559060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
225,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.19
Rozwiń więcej danych
252,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dodatkowa pompa wody w samochodzie FORD TRANSIT pozwala zapewnić obieg gorącego płynu niezależnie od obrotów silnika. Dzięki napędowi elektrycznemu nie jest ona zależna od napędu pasowego. W rezultacie gorący płyn może być transportowany do nagrzewnicy również na postoju na biegu jałowym oraz po zgaszeniu silnika. Pozwala to zachować dopływ ciepłego powietrza do kabiny również na postoju oraz zapewnia odpowiednie chłodzenie jednostki.
Dzięki temu, że dodatkowa pompa wody jest sterowana elektrycznie, jest w stanie transportować gorący płyn chłodniczy do rdzenia nagrzewnicy bez względu na obroty silnika. Po wyłączeniu jednostki, pompa umożliwia podtrzymanie cyrkulacji płynu chłodzącego w celu transportu chłodziwa w układzie chłodzenia samochodu FORD TRANSIT.
O tym, że dodatkowa pompa wody w samochodzie FORD TRANSIT mogła ulec uszkodzeniu, może świadczyć wystąpienie kilku charakterystycznych objawów. Pierwszym z nich jest nierównomierna praca nawiewów w pojeździe – temperatura waha się w zależności od trybu jazdy – spada na biegu jałowym i rośnie podczas szybszej jazdy. Symptomem awarii pompy mogą być także problemy z odmrażaniem przednich szyb w okresie zimowym. Uszkodzoną dodatkową pompę wody należy wymienić na nową, gdyż próby dokonywania napraw elementów układu elektrycznego nie są zalecane.