Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
72,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
119,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
119,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
142,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
142,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 424
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
152,41
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
152,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
95,77
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
75,59
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
75,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
85,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
85,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
117,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW CADDY III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.