9 produktów
Wybierz auto
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
110,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
94,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114512300
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
117,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.02
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 424
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
151,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710262
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
85,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638756
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
142,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710225
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710229
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW CADDY III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.