9 produktów
Wybierz auto
Producenci
12,26
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
12,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
129,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
129,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
281,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
281,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
131,44
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem temperatury
Rozwiń więcej danych
117,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
117,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,06
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
80,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
105,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
77,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
77,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
69,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW FOX oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.