10 produktów
Wybierz auto
AIC50030
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
21,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
21,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992023
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
158,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
158,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180004
80,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
80,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC50931
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołnierzem, z termostatem, z zatyczką
82,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114508200
Przełącznik: Z termoprzełącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
130,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
130,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710259
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109067
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
85,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1001210075
105,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
105,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108184
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
71,22
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
71,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03615
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
85,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW GOLF III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.