20 produktów
Wybierz auto
Nr art: TOP111139
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1114512300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA58423
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV15992114
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1114508300
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1114511100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX180477
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX670105
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479116594
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV15992077
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ORI90652
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ORI90692
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ORI90834
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ORI90693
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP116767
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM7710262
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7710190
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7710202
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7710212
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7710008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW GOLF V oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.