6 produktów
Wybierz auto
OSS11138
112,34
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
112,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54241
Strona zabudowy: Termostat
159,37
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
159,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
121,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
121,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
102,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
102,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114508300
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
79,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
79,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
133,86
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
133,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PASSAT V (B5) oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.