Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
78,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Termostat
157,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
157,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
101,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
138,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PASSAT V (B5) oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.