7 produktów
Wybierz auto
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,44
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180477
Ciężar [kg]: 0.578
Punkt włączania [°c]: 80
Rozwiń więcej danych
92,52
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
92,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116767
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
192,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
192,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116594
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
118,21
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
118,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710212
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
103,59
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
103,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710225
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,59
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
79,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992077
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
164,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
164,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PASSAT VII (B7) oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.