🔥Zgarnij 7% rabatu na wszystko z kodem: MEZCZYZNA7 🔥
16 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
146,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
146,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Geiger (gpo)
Rozwiń więcej danych
180,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
180,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Temperatura otwarcia [°c]: 75
Rozwiń więcej danych
31,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
31,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
894,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
894,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.578
Punkt włączania [°c]: 80
Rozwiń więcej danych
92,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
92,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
98,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
98,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Nie montowane wczeżniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
40,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
40,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 185,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
1 185,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Ctm-vw-035
149,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
149,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
141,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
141,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
103,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
103,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
188,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
188,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 67
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Rozwiń więcej danych
2 261,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
2 261,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW SCIROCCO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.