19 produktów
Wybierz auto
GAT054695
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
30,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
30,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054112
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
44,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052810
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
23,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010538
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Tworzywo sztuczne
140,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
140,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421661
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
199,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
199,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421716
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
65,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 335
Rozwiń więcej danych
64,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
64,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054156
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400212
Dla numeru oe: 1317v6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
63,48
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
63,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400266
Dla numeru oe: 9803129080
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
43,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400136
Dla numeru oe: 1351vv
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
66,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPE001
Dla numeru oe: 1317v6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
45,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
45,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052830
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,20
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
33,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054591
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
44,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054141
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C3 III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C3 III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.