26 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 9671540880
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
53,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9803058380
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
46,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
46,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
75,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
75,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Tworzywo sztuczne
138,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
138,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 335
Rozwiń więcej danych
64,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
64,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9803129080
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
51,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
51,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
40,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1317v6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
64,43
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
64,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
159,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
43,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
44,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,91
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
32,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
49,72
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
49,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
102,54
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
102,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1317v6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
45,17
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
45,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6466vv
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
90,22
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
90,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351vv
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
50,37
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
50,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6466vw
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
97,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C4 CACTUS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C4 CACTUS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.