71 produktów
Wybierz auto
04703406115
Dla numeru oe: 1469329
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
46,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550FDAHCB4
Ciężar [kg]: 0.275
Ilość: 3
39,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
39,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406143
Dla numeru oe: 1386718
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,06
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
20,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
95,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
95,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421735
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
43,72
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
43,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420078
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
65,48
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
65,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,93
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
51,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
51,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406390
Dla numeru oe: 1685830
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
154,78
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
154,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,64
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
47,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV252018
Ciężar [kg]: 0.155
82,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR005
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,69
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
27,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR012
Numer seryjny: Cpp-fr-012
29,83
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
29,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR014
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Numer seryjny: Cpp-fr-014
30,40
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
90,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,08
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
97,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.31
Rozwiń więcej danych
47,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
47,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.7
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD C-MAX ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD C-MAX to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.