90 produktów
Wybierz auto
GAT054143
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
89,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406115
Dla numeru oe: 1469329
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
46,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406491
Dla numeru oe: 1386843
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
35,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
30,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550FDAHCB4
Ciężar [kg]: 0.275
Ilość: 3
40,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
13,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406143
Dla numeru oe: 1386718
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406145
Dla numeru oe: 1384147
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
170,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406150
Dla numeru oe: 1520851
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
37,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420078
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
66,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
66,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420117
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
28,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
28,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406158
Dla numeru oe: 1384144
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
41,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 234
35,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
96,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514301900
Strona zabudowy: Na dole
156,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420856
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
106,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
106,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010196
344,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
344,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
187,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
187,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.