86 produktów
Wybierz auto
GAT054143
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
88,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
88,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406115
Dla numeru oe: 1469329
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
46,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550FDAHCB4
Ciężar [kg]: 0.275
Ilość: 3
39,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
39,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406143
Dla numeru oe: 1386718
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
12,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
22,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406491
Dla numeru oe: 1386843
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
42,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
42,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,68
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
53,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,64
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
47,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,86
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
29,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,06
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
20,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514301900
Strona zabudowy: Na dole
155,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
155,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1520851
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.31
Rozwiń więcej danych
47,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
47,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.93
Rozwiń więcej danych
139,81
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
139,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
37,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
37,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR005
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,69
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
27,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR015
Numer seryjny: Cpp-fr-015
54,33
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180498
Dla numeru oe: 1386712
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
65,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.