31 produktów
Wybierz auto
GAT054207
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
138,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054551
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
56,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
56,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
92,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
191,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
83,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
83,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420504
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
93,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
153,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPFR015
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
Numer seryjny: Bpp-fr-015
63,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
63,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
76,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
76,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421573
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Sekcja: Częsć dolna
Rozwiń więcej danych
82,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
82,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421684
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
200,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
200,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052401
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
88,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420856
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
105,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
105,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
67,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201848
180,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
22,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
82,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61019
50,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.