7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
50 produktów
Wybierz auto
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,54
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
9,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
13,02
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054273
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
57,34
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
57,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054178
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,05
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
38,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421527
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
61,35
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
61,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,51
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
64,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61054
Dla numeru oe: 4447827
20,00
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
20,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV332
Ciężar [kg]: 0.07
21,16
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406171
Dla numeru oe: 1504817
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,49
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
34,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61057
17,45
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
17,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,37
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
13,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61050
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
32,97
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
32,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61056
Dla numeru oe: 4412538
17,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
17,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61055
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
16,61
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
16,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61060
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
27,57
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
27,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61065
36,96
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
36,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61059
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
33,02
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
33,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406390
Dla numeru oe: 1685830
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
156,12
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
156,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61049
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
27,85
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61062
18,28
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
18,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TOURNEO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TOURNEO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.