46 produktów
Wybierz auto
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054273
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
52,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
12,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV231
Ciężar [kg]: 0.5
35,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61050
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
32,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.315
53,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61062
18,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
16,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
59,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
59,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421728
Strona zabudowy: Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
62,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
62,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421131
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406171
Dla numeru oe: 1504817
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
33,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61065
37,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61054
Dla numeru oe: 4447827
19,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61974
39,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61057
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61059
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
33,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61060
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
28,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TOURNEO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TOURNEO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.