28 produktów
Wybierz auto
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
19,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
19,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 235
Rozwiń więcej danych
27,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
9,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
52,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61038
Dla numeru oe: Yc59y14388da
59,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61040
Dla numeru oe: 4611814
14,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61048
Dla numeru oe: 4164703
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
49,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61305
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
34,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61308
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
36,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61022
Materiał: Guma
Masa [g]: 263
34,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61047
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
30,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053215
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,55
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
39,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR010
Numer seryjny: Cpp-fr-010
52,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
52,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 278
34,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
Masa [g]: 210
50,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
63,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420107
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
49,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010254
Strona zabudowy: Blok silnika, boczna oprawa
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
285,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
285,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT61832
Dla numeru oe: 1494928
35,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT V ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT V to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.