23 produktów
Wybierz auto
GAT053215
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,71
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
39,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 278
34,53
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
34,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,58
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
72,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 235
Rozwiń więcej danych
27,33
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
27,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
59,35
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420107
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
50,99
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61308
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
35,15
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
35,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61305
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
34,60
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61022
Materiał: Guma
Masa [g]: 263
33,57
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61047
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
29,77
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
29,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
Masa [g]: 210
50,44
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,25
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
13,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 847
Wersja: Grande
123,47
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
123,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
51,48
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406159
Dla numeru oe: 4447828
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
68,80
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
68,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61048
Dla numeru oe: 4164703
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,59
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
47,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052252
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
58,83
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
58,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61832
Dla numeru oe: 1494928
34,45
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053503
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,82
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
45,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR010
Numer seryjny: Cpp-fr-010
52,02
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
52,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT V ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT V to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.