40 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
19,76
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
19,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180709
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
67,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
67,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054805
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
80,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61044
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
80,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
80,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61969
37,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
37,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
110,81
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
110,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
144,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
144,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
17,74
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
17,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052249
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
65,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61307
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
42,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
42,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
60,36
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
60,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054266
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
45,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61985
28,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
28,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 204
29,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
29,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
29,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
29,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 114
Rozwiń więcej danych
25,36
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
25,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420885
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
299,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
299,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2420075
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
81,47
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
81,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054271
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
241,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
241,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,72
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
41,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.