39 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,10
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
20,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
110,81
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
110,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010516
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Materiał: Poliamid 12
Rozwiń więcej danych
43,13
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
43,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
29,72
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
29,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61969
37,08
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
37,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61043
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
25,98
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61044
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
66,76
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
66,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61046
27,32
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61306
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
26,37
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
26,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61307
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
42,05
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
42,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61041
Dla numeru oe: 1453832
44,62
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
44,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61986
Materiał: Guma
Masa [g]: 289
71,37
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
71,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052248
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
68,80
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
68,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052249
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,52
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
65,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61987
37,58
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61977
Strona zabudowy: Góra
47,75
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
47,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,36
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
11,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305180
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
75,38
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
27,08
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
27,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 200
Rozwiń więcej danych
25,41
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.