41 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
27,08
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
27,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11192220008
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
Rozwiń więcej danych
21,12
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
21,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052248
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054805
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
80,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054271
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
241,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
241,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61041
Dla numeru oe: 1453832
46,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
46,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61043
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
26,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
26,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61046
28,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
28,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61306
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
27,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
27,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61307
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
43,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,72
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
41,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej, na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
201,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
201,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 200
Rozwiń więcej danych
25,41
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052249
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420075
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
81,47
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
81,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420885
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
299,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
299,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT61971
23,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
23,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61985
29,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61986
Materiał: Guma
Masa [g]: 289
62,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
62,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61987
37,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.