39 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421763
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
45,81
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
45,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.044
Średnica wewnętrzna [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
28,75
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
28,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,60
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
32,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
87,66
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
41,06
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421764
Strona zabudowy: Z lewej u góry
72,64
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
72,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
16,36
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
16,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
91,05
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
91,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019025
Strona zabudowy: Na dole
42,42
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
53,83
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421582
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
162,15
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
162,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP400834
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
26,74
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
26,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053368
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053366
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
38,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.