48 produktów
Wybierz auto
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
22,66
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
22,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0195015382
Strona zabudowy: Na dole
33,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010003
Strona zabudowy: Góra
37,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019882
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
27,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0402H
21,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0403H
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
21,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV296
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.46
37,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV295
Strona zabudowy: Na dole
35,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028023
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
27,26
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
27,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV294
Strona zabudowy: Na dole
33,61
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
33,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
68,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
68,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019024
Strona zabudowy: Góra
26,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA22104301
Ciężar [kg]: 0.014
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192030982
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
19,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010010
Strona zabudowy: Na dole
49,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302693
33,33
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
33,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302916
39,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
39,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.