49 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.058
Średnica wewnętrzna [mm]: 22.5
Rozwiń więcej danych
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010003
Strona zabudowy: Góra
36,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
36,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
68,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
68,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV300
Ciężar [kg]: 0.3
42,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
42,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
15,04
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
15,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 501 3582
28,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
28,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
31,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
18,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
18,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 480
Rozwiń więcej danych
49,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Długość [mm]: 370
Rozwiń więcej danych
45,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
45,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
32,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
32,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
40,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10936793
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
26,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
26,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 111 203 0282
13,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401966
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
36,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP407996
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
48,78
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0402H
43,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
43,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0403H
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
43,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.