46 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
22,35
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
22,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
30,52
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
30,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051707
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,60
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051709
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,78
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053387
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,83
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
42,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028022
Strona zabudowy: Góra
30,44
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
30,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019024
Strona zabudowy: Góra
26,65
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
26,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192030982
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
19,35
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
19,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028024
Strona zabudowy: Na dole
36,62
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
36,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA22104301
Ciężar [kg]: 0.014
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052987
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
56,74
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
56,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV296
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.46
37,22
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV294
Strona zabudowy: Na dole
41,39
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
41,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV295
Strona zabudowy: Na dole
38,86
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
38,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.058
Średnica wewnętrzna [mm]: 22.5
Rozwiń więcej danych
30,27
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
30,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302693
33,33
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
33,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010003
Strona zabudowy: Góra
37,55
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
37,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051706
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
42,61
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
42,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.