45 produktów
Wybierz auto
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,54
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
32,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,54
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
23,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401966
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028023
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
27,26
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
27,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
16,36
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
16,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Średnica wewnętrzna [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
34,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV295
Strona zabudowy: Na dole
42,36
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
42,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV294
Strona zabudowy: Na dole
41,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV300
Ciężar [kg]: 0.3
42,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019024
Strona zabudowy: Góra
26,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010010
Strona zabudowy: Na dole
49,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 480
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Długość [mm]: 370
Rozwiń więcej danych
47,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.058
Średnica wewnętrzna [mm]: 22.5
Rozwiń więcej danych
30,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028022
Strona zabudowy: Góra
30,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028024
Strona zabudowy: Na dole
36,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
41,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.