20 produktów
Wybierz auto
Producenci
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
152,51
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
80,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV303641
32,54
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
32,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010280
Dla numeru oe: A2762030102
Strona zabudowy: Termostat
Rozwiń więcej danych
39,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010586
Strona zabudowy: Pompa wodna
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
42,93
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
24,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
86,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,71
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
227,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,36
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
85,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410194
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne, pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
38,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
45,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 2.5
Rozwiń więcej danych
10,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421548
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
17,40
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
17,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R172 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK R172 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.