10 produktów
Wybierz auto
MET2421616
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, w srodku z lewej
102,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
102,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053602
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
75,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053600
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
73,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
20,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
20,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
54,63
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
54,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
89,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053601
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,65
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
80,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054699
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
56,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
22,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,92
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ASTRA K ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ASTRA K to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.