50 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 543
102,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
88,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
88,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
66,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
72,37
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
72,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053252
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
73,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
73,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV402000
25,65
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
25,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054410
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
64,33
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
64,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052568
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
60,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
60,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052652
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
95,03
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
95,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052753
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
53,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420180
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
58,46
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
58,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPL009
Numer seryjny: Cpp-pl-009
27,31
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053251
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
63,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406153
Dla numeru oe: 1337834
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
54,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054065
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
33,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
33,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406133
Dla numeru oe: 1336378
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
29,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
29,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA D ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA D to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.