210 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
30,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
33,68
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
33,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
87,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
87,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
15,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
15,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.29
Masa [g]: 290
70,50
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
70,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,45
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 543
101,89
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
101,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406369
Dla numeru oe: 6818533
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
81,15
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
81,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
35,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420161
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,16
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
24,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80448
11,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
11,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 165
25,89
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
25,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300100
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
14,07
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
14,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214301600
Opcja wyposażenia: Radiator inlet
Strona zabudowy: Góra
26,83
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
26,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214301700
Opcja wyposażenia: Radiator inlet
Strona zabudowy: Góra
31,28
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6719
Dla numeru oe: 1336227
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
116,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
116,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6753
Dla numeru oe: 1337188
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
27,55
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
27,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6760
Dla numeru oe: 1337322
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
35,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
35,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406197
Dla numeru oe: 6336132
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
76,06
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
76,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.