193 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
23,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
89,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406369
Dla numeru oe: 6818533
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
90,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 203
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
59,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
12,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 543
103,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401171
23,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053241
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052753
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 93177474
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
19,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945992
Długość [mm]: 336.5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
48,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052759
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053252
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
73,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85401
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 4
72,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
72,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.