197 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 543
102,82
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
88,74
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
88,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
15,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
15,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406369
Dla numeru oe: 6818533
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
82,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
82,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,79
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,84
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,96
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
36,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6721
Dla numeru oe: 1336243
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
47,14
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
47,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6752
Dla numeru oe: 1337186
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
36,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
36,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH6754
Dla numeru oe: 1337190
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6760
Dla numeru oe: 1337322
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
34,77
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
34,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 141
25,78
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
25,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 165
26,09
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
26,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 737
91,33
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 694
96,38
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
96,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 290
39,05
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
39,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
66,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.