194 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010429
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
159,12
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
159,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406369
Dla numeru oe: 6818533
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
91,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 203
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
59,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
88,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 543
102,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80448
12,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
15,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 57
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
15,88
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
15,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR616029
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 326
62,35
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406391
Dla numeru oe: 1337858
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
77,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207503
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
76,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207629
Materiał: Tworzywo sztuczne
43,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205714
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,19
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.