54 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.55
89,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052579
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
21,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 573
88,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV619
39,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPL009
Numer seryjny: Cpp-pl-009
27,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420873
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do korpusu przepustnicy
60,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
60,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010264
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Przewód układu chłodzącego: Od turbosprężąrki do przewodu wodnego
159,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
159,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054410
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
61,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406153
Dla numeru oe: 1337834
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
47,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053251
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
63,08
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 63
45,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406255
Dla numeru oe: 6336143
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
38,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010479
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
147,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
147,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
52,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420181
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
60,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.12
60,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL CORSA D ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL CORSA D to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.