Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do OPEL ZAFIRA

157 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: NTYCTMPL023

NTY CTM-PL-023

167,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 9202527, Materiał: Guma, Masa [g]: 141
29,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 203, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
59,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
115,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.076, średnica wewnętrzna [mm]: 8, średnica zewnętrzna [mm]: 15, Przewód układ...
68,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6818622, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej ...
71,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 5825240, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
29,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34, Śr...
42,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR870810

ELRING 870.810

Strona zabudowy: po chłodnicy AGR, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk), Pow...
33,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6336114, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
16,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: płaski, Materiał: papier
13,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33, Śr...
33,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Dopływ / odpływ: Przewód powrotu, Przewód układ...
31,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1337715, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łączące...
76,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Masa [g]: 331
42,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Masa [g]: 333
50,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
82,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MCA92758

METALCAUCHO 92758

Strona zabudowy: Przepustnica, Strona wylotowa
41,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 164
52,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR21183

IBRAS 21183

Materiał: Poliamid 12, PA 6 GF 30, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 120
62,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

OPEL ZAFIRA – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach OPEL ZAFIRA

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA

Przewód chłodzenia w aucie OPEL ZAFIRA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.