82 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
130,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406258
Dla numeru oe: 1337715
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
74,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216192220000
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
99,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406294
Dla numeru oe: 6818622
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
74,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
74,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,83
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
28,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406373
Dla numeru oe: 6336114
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,13
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487190054510
Kształt: Płaski
Materiał: Papier
13,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
13,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
49,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 97
57,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207629
Materiał: Tworzywo sztuczne
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401353
Strona zabudowy: Wlot
Przewód układu chłodzącego: Od el. sprzęgającego do wymiennika ciepła
145,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945992
Długość [mm]: 336.5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
47,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337713
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
21,32
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
21,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420212
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
26,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420147
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
63,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 69
42,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA B ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ZAFIRA B to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.