87 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL023
124,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
128,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406258
Dla numeru oe: 1337715
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
30,93
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
49,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5826485
Masa [g]: 30
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406373
Dla numeru oe: 6336114
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216192220000
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
109,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406175
Dla numeru oe: 1337734
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479206658
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
52,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
48,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.65
Masa [g]: 650
56,12
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
56,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0966H
36,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Średnica zewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99811
213,25
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
213,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR21183
Materiał: Poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
63,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
63,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA B ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ZAFIRA B to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.