Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do OPEL ZAFIRA A

66 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 9202527, Materiał: Guma, Masa [g]: 141
29,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: płaski, Materiał: papier
13,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 203, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
59,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1337583, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej ...
40,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
39,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od wymiennika ciepła do głowicy
38,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 216, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
45,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.21, Masa [g]: 210, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
45,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1337471, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łączące...
67,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł uzupełniający /...
47,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 68 18 476
85,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1337604, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chł...
178,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 190, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
44,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYCPPPL003

NTY CPP-PL-003

dla numeru OE: 9128718
28,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 350, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen...
43,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 135, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
24,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR21324

IBRAS 21324

Materiał: PA 66 GF 30, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 225
42,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR21420

IBRAS 21420

Materiał: PA 66 GF 30, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 230
46,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.65, Masa [g]: 650
61,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.24, Masa [g]: 240
57,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

OPEL ZAFIRA A – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA A ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach OPEL ZAFIRA A

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie OPEL ZAFIRA A

Przewód chłodzenia w aucie OPEL ZAFIRA A to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.